תנאי משלוחים והחזרות – אתר "חנן מכשירי כתיבה"

להלן תנאי המשלוחים והחזרות המוצרים לקניות באתר.
זמני אספקה:
• כל הזמנה שתתבצע עד השעה 16:00 תחשב כהזמנה של אותו יום. הזמנות  לאחר השעה 16:00 תחשבנה כהזמנות של יום המחרת
• להלן מועדי האספקה להזמנות שהתבצעו עד השעה 16:00 :
- הזמנות בימי שישי/ שבת/ ראשון – אספקה עד יום רביעי
- הזמנה ביום שני – אספקה עד יום חמישי
- הזמנה ביום שלישי – אספקה עד יום ראשון
- הזמנה ביום רביעי – אספקה עד יום שני
- הזמנה ביום חמישי – אספקה עד יום שלישי
איסוף עצמי:
הלקוח מוזמן לבחור באופציית איסוף עצמי ללא תשלום באחת מ -  13 חנויות הרשת שלנו באזור ירושלים. עם הגעת ההזמנה לחנות יעדכן הצוות את הלקוח שההזמנה הגיעה וימסור לו את שעות הפתיחה. באחריות הלקוח לאסוף את ההזמנה לא יאוחר מ 48 שעות מהגעתה לחנות. במידה שההזמנה לא תיאסף, היא תוחזר למחסן הראשי באזור התעשייה במישור אדומים והלקוח יוכל לאסוף אותה משם בתיאום מראש.
משלוחים:
במידה והלקוח מבקש להשתמש בשירותי המשלוחים של "חנן מכשירי כתיבה" , להלן התנאים למימוש אופציה זו:
• ברכישה מעל 300 ₪ - המשלוח חינם!
• ברכישה מתחת ל 300 ₪ - עלות משלוח רגיל 35 ₪.
• "ימי עסקים" הינם כהגדרתם ימי חול ואינם כוללים ימי שישי, ערבי חג, ימי חג וימי שבתון
• כתובת מדויקת למסירה היא תנאי חיוני לאספקת המוצר בזמן. במקרה בו נמסרה על ידי הלקוח כתובת שגויה, לא נוכל לצערנו להתחייב לזמני האספקה המצוינים לעיל.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח בכל עת
• החברה לא תגבה כסף עבור מוצרים שלא סופקו
תנאים לאספקה תקינה:
לקוח או מי שהוגדר על ידו יהיה נוכח בכתובת שנמסרה על מנת לקבל את המשלוח. במידה שהמשלוח הגיע ולא היה מי שיקבלו, המשלוח יוחזר לחברה ובמידה והלקוח יבצע הזמנה חוזרת ייגבה תשלום חוזר על המשלוח.
• במידה והלקוח בוחר באפשרות השארת המוצרים ליד הדלת יש לציין זאת במהלך השיחה עם חברת השילוח. יודגש, כי בחירה באפשרות זו היא באחריותו הבלעדית של הלקוח. מוסכם, כי אישור המסירה של חברת השילוח יחייב את שני הצדדים.
• החברה תעשה כמיטב יכולתה לעמוד בזמני האספקה אליהם התחייבה. יחד עם זאת, אי עמידה בזמנים מטעם החברה לא תפתור את הלקוח מדמי משלוח במקרה בו בחר לקבל את הסחורה במועד הגעתה.
ביטולים והחזרות:
• באחריות הלקוח לוודא שההזמנה הגיעה במלואה.
• במקרה של חוסר התאמה בין הפריטים המוזמנים לבין ההזמנה שנמסרה, מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות עד 24 שעות מקבלת ההזמנה, בטלפון: 02-5357425, פקס: 02-6366271, או במייל לכתובת: hannand@hannan.co.il
• לקוח רשאי לבטל הזמנה עד 24 שעות לאחר מועד ההזמנה ללא עלות. ביטול הזמנה לאחר מועד זה ועד הגעת הסחורה לבית הלקוח תחויב בעלות המשלוח.
• החברה רשאית לבטל הזמנה ומחובתה לעדכן את הלקוח עד 2 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
• החברה אינה אחראית לפעילות צד ג' בחשבון הלקוח ע"י שימוש בסיסמת הלקוח ובפרטיו.
• הלקוח יישא באחריות מלאה לגבי טעות בהקלדת פרטים (כגון : כתובת, טלפון וכו')
• החברה לא תהיה אחראית לנזק שייגרם ללקוח כתוצאה מתקלת תקשורת או בעיות טכניות שאינן בשליטת החברה
• במקרה של ביטול עסקה יוכל הלקוח להחזיר את הפריט במידה ולא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש בידי הצרכן הרוכש. במידה והאריזה נפתחה יש צורך בראיה מספקת לאי השימוש בפריט.
• ביטול / החלפת פריט יעשה עד 60 יום מרגע קבלת המוצר.
• במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשתה ע"י הצרכן הרוכש כגון : הזנת פרטים שגויה / הזמנת פריט שאינו לטעמו של הלקוח ועוד, הלקוח יהיה רשאי להחליף את הפריט תוך 60 יום באחת מחנויות הרשת. במידה והלקוח יהיה מעוניין בהחלפת המוצר בביתו הוא יהיה מחויב בעלות משלוח בהצגת חשבונית מס.
• במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשתה בידי החברה כגון : משלוח פריט שגוי / פרסום שגוי באתר/ ועוד. באחריות הלקוח לפנות לשירות הלקוחות ובמידת הצורך יישלח ללקוח פריט חדש ויילקח הישן ללא תוספת עלות.
• זיכוי על פריט ייעשה מול עלות הפריט בפועל