תנאי משלוחים והחזרות – אתר "חנן מכשירי כתיבה"
לקוחות יקרים ברוכים הבאים, להלן תנאי המשלוחים והחזרות המוצרים לקניות באתר.

ראשית, נא תשומת לבכם שבמקרים בהם אין אופציה לבחירת צבע המוצר, הצבעים המופיעים בדף המוצר הם להמחשה בלבד. במידה וברצונכם צבע ספציפי נא ציינו זאת בקובייה של "הערות להזמנה" ואנחנו נעשה את המיטב לשביעות רצונכם.

זמני אספקה:

  • אספקה עד 6 ימי עסקים
  • כל הזמנה שתתבצע עד השעה 16:00 תחשב כהזמנה של אותו יום. הזמנות בשעה מאוחרת יותר ייחשבו כהזמנה של יום המחרת
  • "ימי עסקים" הינם כהגדרתם ימי חול ואינם כוללים ימי שישי, ערבי חג, ימי חג, חול המועד וימי שבתון

איסוף עצמי:
הלקוח מוזמן לבחור באופציית איסוף עצמי ללא תשלום באחת מחנויות הרשת הזמינות  באזור ירושלים. עם הגעת ההזמנה לחנות יעדכן הצוות את הלקוח שההזמנה הגיעה וימסור לו את שעות הפתיחה. באחריות הלקוח לאסוף את ההזמנה לא יאוחר מ 48 שעות מהגעתה לחנות. במידה שההזמנה לא תיאסף, היא תוחזר למחסן הראשי באזור התעשייה במישור אדומים והלקוח יוכל לאסוף אותה משם בתיאום מראש.
משלוחים:
במידה והלקוח מבקש להשתמש בשירותי המשלוחים של "חנן מכשירי כתיבה" , להלן התנאים למימוש אופציה זו:
• ברכישה מעל 350 ₪ - המשלוח חינם!
• ברכישה מתחת ל 350 ₪ - עלות משלוח רגיל 40 ₪.
מספר טלפון עדכני וכן כתובת מדויקת למסירה הינם תנאים חיוניים לאספקת ההזמנה בזמן. במקרה בו לא נמסרו פרטים/ נמסרו פרטים שגוים, לא נוכל לצערנו להתחייב לזמני האספקה המצוינים לעיל.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח בכל עת
• החברה לא תגבה כסף עבור מוצרים שלא סופקו


תנאים לאספקה תקינה:
לקוח או מי שהוגדר על ידו יהיה נוכח בכתובת שנמסרה על מנת לקבל את המשלוח. במידה שהמשלוח הגיע ולא היה מי שיקבלו, המשלוח יוחזר לחברה ובמידה והלקוח יבצע הזמנה חוזרת ייגבה תשלום חוזר על המשלוח.
• במידה והלקוח בוחר באפשרות השארת המוצרים ליד הדלת יש לציין זאת במהלך השיחה עם חברת השילוח. יודגש, כי בחירה באפשרות זו היא באחריותו הבלעדית של הלקוח. מוסכם, כי אישור המסירה של חברת השילוח יחייב את שני הצדדים.
• החברה תעשה כמיטב יכולתה לעמוד בזמני האספקה אליהם התחייבה. יחד עם זאת, אי עמידה בזמנים מטעם החברה לא תפתור את הלקוח מדמי משלוח במקרה בו בחר לקבל את הסחורה במועד הגעתה.


ביטולים והחזרות:

• באחריות הלקוח לוודא שההזמנה הגיעה במלואה.

• במקרה של חוסר התאמה בין הפריטים המוזמנים לבין ההזמנה שנמסרה, מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות עד 24 שעות מקבלת ההזמנה, בטלפון: 02-5357425, פקס: 02-6366271, או במייל לכתובת: hannand@hannan.co.il

• לקוח רשאי לבטל הזמנה עד 24 שעות לאחר מועד ההזמנה ללא עלות. ביטול הזמנה לאחר מועד זה ועד הגעת הסחורה לבית הלקוח תחויב בעלות המשלוח.
• החברה רשאית לבטל הזמנה ומחובתה לעדכן את הלקוח עד 2 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
• החברה אינה אחראית לפעילות צד ג' בחשבון הלקוח ע"י שימוש בסיסמת הלקוח ובפרטיו.
• הלקוח יישא באחריות מלאה לגבי טעות בהקלדת פרטים (כגון : כתובת, טלפון וכו')
• החברה לא תהיה אחראית לנזק שייגרם ללקוח כתוצאה מתקלת תקשורת או בעיות טכניות שאינן בשליטת החברה
• במקרה של ביטול עסקה יוכל הלקוח להחזיר את הפריט במידה ולא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש בידי הצרכן הרוכש. במידה והאריזה נפתחה יש צורך בראיה מספקת לאי השימוש בפריט.
• ביטול / החלפת פריט יעשה עד 60 יום מרגע קבלת המוצר.
• במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשתה ע"י הצרכן הרוכש כגון : הזנת פרטים שגויה / הזמנת פריט שאינו לטעמו של הלקוח ועוד, הלקוח יהיה רשאי להחליף את הפריט תוך 60 יום באחת מחנויות הרשת. במידה והלקוח יהיה מעוניין בהחלפת המוצר בביתו הוא יהיה מחויב בעלות משלוח בהצגת חשבונית מס.
• במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשתה בידי החברה כגון : משלוח פריט שגוי / פרסום שגוי באתר/ ועוד. באחריות הלקוח לפנות לשירות הלקוחות ובמידת הצורך יישלח ללקוח פריט חדש ויילקח הישן ללא תוספת עלות.
• זיכוי על פריט ייעשה מול עלות הפריט בפועל 

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"

שמחים שאתם איתנו!