תיק מנהלים

תיק מנהלים

איך לבחור תיק עבודה לגבר: המדריך המלא לתיקי מנהלים ועסקים

התיק שגבר לוקח איתו לעבודה משמש קודם כל לצרכים פרקטיים כמו נשיאת מסמכים, מכשירים ניידים ופריטים אחרים, אבל הוא כבר מזמן מספק הרבה יותר מאשר נוחות. יש היום מבחר רחב של תיקים לגבר שהם גם מעשיים וגם יפים.

 

הרי מה שאנחנו לובשים הוא חלק בלתי נפרד מהמסר על מי אנחנו בעולם. התחלה טובה בהעברת המסר הזה היא בחירת תיק עבודה איכותי שמתאים להעדפות ולסגנון האישי של הגבר שנושא אותו. במאמר הבא תוכלו למצוא עצות מועילות לבחירת תיק עסקים לגבר שיענה על הצרכים וההעדפות שלכם.

 

סוגים שונים של תיקים לגבר

יתכן שהמבחר ההולך וגדל של תיקים לגברים לעבודה גורם לבלבול מסוים. יש הרבה אפשרויות בחנויות השונות ולא תמיד קל לבחור את הסוג והסגנון המתאימים. כדי לפשט קצת את הבחירה ניתן לחלק את סוגי התיקים הרלוונטיים לכמה קטגוריות עיקריות:

  1. תיק מזוודה: זה התיק הקלאסי שכל ג'נטלמן בסרטים מסתובב איתו והוא יתאים לאיש עסקים שרוצה לשדר שהוא רציני ומקצועי. זהו תיק אמין, נוח ופרקטי ואם קונים תיק באיכות טובה כמו תיק עסקים מעור לגבר הוא גם ישמש אתכם לשנים ארוכות. 
  2. תיק גב: זה אמנם לא התיק הראשון שחושבים עליו כשחושבים על תיק מנהלים אבל זאת אחת הבחירות הפופולריות בקרב אנשי היי-טק ועובדים צעירים. תיק גב מגיע בשלל עיצובים וסגנונות, גם כאלה שמשדרים מקצועיות נינוחה ולא מתאמצת. היתרון המרכזי של תיק זה הוא הנוחות שבנשיאת הציוד על הגב, בעיקר למי שהולך או רוכב על אופניים כדי להגיע לעבודה.
  3. תיק למחשב נייד: גברים רבים נושאים איתם מחשב נייד לעבודה ורסטילית מהבית, המשרד או מקומות ציבוריים. לאור העובדה שאלו מכשירים יקרים שנרצה להגן עליהם מכל פגע, נרצה לשמור עליהם בתוך תיק אמין ואיכותי כמו למשל תיק עור למחשב נייד לגבר. כמובן שגם תיק למחשב מעור יכול לשלב את הסגנון האישי שלכם.

 

איך לבחור את התיק המושלם לגבר

לפני שקונים תיק מנהלים לגבר יש כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון. צריך לחשוב לא רק על הסגנון הכללי של התיק אלא גם על העלות שלו, עד כמה הוא עמיד והאם הוא מתאים לסוג העבודה ולסוג הפריטים שיש לקחת בו. 

 

סוג התיק המתאים תלוי במידה רבה בסוג העבודה. לדוגמה, בנקאי יצטרך תיק שונה לחלוטין מאשר צייר. האחד נושא איתו מסמכים בעוד השני יישא איתו ציוד אמנות כמו צבע, מכחולים ומחברת ציור. בנוסף, בנקאי עובד בסביבת עבודה רשמית ועליו להתלבש בהתאם וללכת עם תיק לאנשי עסקים ואילו אמן יכול להתלבש בצורה חופשית יותר וללכת עם תיק פחות רשמי.

 

שיקולים נוספים בבחירת תיק עסקים הם העלות שלו ואופן הנשיאה שלו. יש תיקים במגוון מחירים שונים וכמובן שניתן למצוא תיק שיתאים לכל תקציב. תיק עור לגבר יהיה לרוב יקר יותר מאשר תיק בד וגם ישדר מראה מכובד יותר במקומות עבודה המקפידים על רשמיות ואילו תיק גב יתאים יותר לסביבת עבודה צעירה, מהסוג בה ג'ינס וסניקרס מתקבלים בברכה.

 

נושא אופן הנשיאה הוא לא פחות משמעותי מהשיקולים הקודמים שהצגנו. מעבר למראה, תיק לעבודה חייב להיות נוח לנשיאה ממקום למקום, על אחת כמה וכמה כאשר הוא משמש לפריטים יקרים או כבדים כמו מחשב נייד. יש שלושה סוגים עיקריים של צורות אחיזה: אחיזת יד, כמו בתיקי מזוודה למשל, רצועת כתף לנשיאת תיק לאורך הגוף ותיק גב עם רצועות שמתלבשות על שתי הכתפיים. אחיזת יד מתאימה למי שנוסע ברכב ישר לעבודה ואילו תיק גב יתאים יותר למי שרוכב לעבודה על אופניים.

 

בין אם אתם מחפשים תיק שמשדר מקצועיות נטו ובין אם אתם מחפשים פתרון מסוגנן ונוח למקום עבודה פחות רשמי, אנחנו בחנן מכשירי כתיבה בוחרים בקפידה את התיקים הטובים ביותר מהחברות המובילות בתחום. הצוות המקצועי שלנו יוכל לייעץ לכם לגבי הסוגים השונים של תיקי מנהלים ולהמליץ על התיק שיתאים לכם במיוחד.

על מנת לצפות במבחר דגמי תיקי עבודה לגבר ועוד מגוון תיקים לכל שימוש, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הזה ולבחור את התיק שמתאים ביותר עבורכם.