שולחן סטודנט – כך תבחרו לכם את המתאים

שולחן סטודנט – כך תבחרו לכם את המתאים

 

סטודנטים מבלים שעות רבות בכתיבה, בין אם בהכנת עבודות וכתיבת סיכומי שיעור ובין אם בהתמודדות מול חומר לימודי רב, שאותה הם עושים כאשר הם ישובים מול שולחן הכתיבה שלהם, בבית אצל ההורים או בדירה שאותה הם שוכרים. כמעט כל סטודנט או סטודנטית מחזיקים ברשותם בבית שולחן ייעודי, המשרת אותם במהלך תקופת הלימודים ולאורך כל השנה. אם אתם רוצים לרכוש שולחן סטודנט חדש, שישרת אתכם נאמנה, חשוב שתיקחו בחשבון כמה נקודות, שתעזורנה לכם בבחירה:

  1. מידות השולחן – השולחן צריך להיות נוח ופונקציונאלי. אחת הדרכים לדעת האם הוא אכן עונה על הצרכים הללו, היא התייחסות למידות שלו. מהו הגובה שלו? מה הרוחב שלו? האם הוא מספיק רחב כדי להניח עליו מחשב, מדפסת אולי, מחברת וציוד נוסף? או שמא הוא מתאים אך ורק, בגודלו, למחשב נייד? האם גודל השולחן תואם לאותו אזור בחדר שבו אתם רוצים למקם אותו? האם גובהו של השולחן מתאים לכיסא שברשותכם? כדאי לכם לקחת בחשבון את מידותיו המדויקות של השולחן לפני הרכישה ולבחון האם ועד כמה הן אכן מתאימות לכם.
  2. עיצוב השולחן – נכון, שולחן לסטודנט נועד בראש ובראשונה להיות נוח ופונקציונאלי, אך יש לזכור שמדובר ברהיט לכל דבר וחשוב שהוא ישתלב כהלכה באותו החלל. לשמחתנו אפשר למצוא כיום שולחנות יפהפיים, המעוצבים בשלל של עיצובים וסגנונות שונים. שולחנות שמביאים אל חזית הבימה את הטרנדים העיצוביים החמים ביותר, בכל מה שקשור לענף שולחנות הכתיבה. כמובן שאסור שהיופי והסטייל יבואו על חשבון הנוחות, אך גם הם לוקחים חלק חשוב בשיקולים ומומלץ לקחת אותם בחשבון.
  3. איכות החומר – אלה יכולים להיות שולחנות מעץ מלא, שולחנות מברזל או מכל חומר אחר. כך או כך, חשוב שהשולחן שאותו רוכשים יהיה מחומר עמיד וחזק, כך שיחזיק כהלכה לאורך שנים. שולחן "חד פעמי" פחות יתאים לכם וסביר גם שיהיה פחות נוח ואיכותי.
  4. כמה זה עולה – בשל המגוון הרחב מאד של שולחנות הכתיבה המתאימים לסטודנטים, יש טווח מחירים רחב גם כן. ניתן למצוא כיום שולחנות במחירים גבוהים מאד וגם שולחנות כתיבה במחירים נמוכים. סקר שוק והשוואת מחירים יעזרו לכם למצוא בדיוק מה שמתאים מבלי לשבור תכנית חיסכון או להוציא סכומים גבוהים הרבה יותר ממה שתכננתם. בכל מקרה, אם חשוב לכם לחסוך, עקבו אחר מבצעים מיוחדים אם יש או הנחות שמוצעות מעת לעת.

מחפשים שולחן כתיבה חדש? נוחות, איכות וגם מחיר הוגן הן נקודות שאתם לא מוכנים להתפשר עליהן? אם כן, רשת חנן מכשירי כתיבה, רשת מובילה וותיקה בענף מכשירי הכתיבה וציוד הכתיבה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל מוצרי החנות המוצעים לכם, לחצו כאן, ולקבלת מענה בטלפון לשאלות נוספות, התקשרו ל – 02-5357425