רשימת ציוד למכללה

רשימת ציוד למכללה

כל מה שצריך לפני תחילת הלימודים: רשימת ציוד לסטודנט המתחיל

השנה הראשונה של הלימודים באוניברסיטה או במכללה היא שנה מרגשת במיוחד. קצת כמו בכיתה א' זוהי שנה בה מתחילים מחדש עם חברים חדשים, חומר לימוד חדש ומרצים חדשים שיקדמו אותנו צעד נוסף אל עבר התואר הנכסף. 

 

אך בתוך כל ההתרגשות לקראת השנה הראשונה ללימודי התואר, יש גם לא מעט הכנות וסידורים שיש לערוך על מנת להתחיל את השנה ברגל ימין. סטודנטים רבים לא בטוחים מה סטודנט צריך לקנות לקראת לימודי התואר ואיזה ציוד ללימודים אקדמיים כדאי לרכוש מראש.

 

בסופו של דבר, ציוד לימודי לסטודנט אינו שונה באופן מהותי מהציוד הנדרש ללימודים בתיכון. ציוד לסטודנט שנה א עדיין צריך לכלול את כל הציוד המוכר מהלימודים בבית ספר כמו עטים, עפרונות ומחברות אבל, שיעורים באוניברסיטה או במכללה דורשים לפעמים תוספת ציוד בהתאם לסוג ולרמת הלימודים.

 

במאמר הבא תוכלו למצוא מענה לשאלות כמו מה צריך לקנות ללימודים באוניברסיטה ואיזה ציוד משרדי לסטודנטים הכי מומלץ, כמו גם רשימת ציוד למכללה או לאוניברסיטה שתתן לכם בסיס טוב של ציוד לסטודנט המתחיל.

 

איזה ציוד צריך ללימודי תואר

חלק מהפריטים שנציין במאמר אולי נראים ברורים מאליהם אבל עם כל הלחץ של תחילת השנה, גם הדברים הפשוטים ביותר עלולים להישכח. הרשימה הבאה מכילה פירוט של ציוד לאוניברסיטה שנה א שישמש אתכם גם בשנים לאחר מכן:

  • עפרונות: זה אולי נשמע קצת מיושן לכתוב בעפרון אבל יש לשימוש בו יתרונות רבים. כשכותבים הערות בשיעור צריך לכתוב מהר ולכן היכולת למחוק ולתקן במהירות היא חשובה. כמו כן, יש לא מעט תארים שדורשים שרטוטים בעפרון כמו למשל בלימודי עיצוב או בעבודת מעבדה. כמובן שכדאי להצטייד גם במחדד טוב שישלים את העבודה.
  • עטים: רבים מרגישים שכדי ללמוד בצורה אפקטיבית הם צריכים לכתוב סיכומים ביד. הכתיבה בעט עוזרת ליצור סיכומים במחברת שיחזיקו מעמד עד סוף התואר. כמו כן, השימוש בצבעים שונים של עטים עוזר לסדר את החומר ומשפר את היכולת לזכור אותו.
  • מדגישים: אף רשימת ציוד לסטודנט לא תהיה שלמה בלי מדגישים. שלב חשוב בתהליך הלמידה הוא הפרדה בין עיקר ובין תפל והמדגישים עושים את זה גם כיף. אפשר לקנות מדגישים במגוון רחב של צבעים שיעזרו לסמן רק את החלקים החשובים בחומר הנלמד ולצמצם קצת את העומס.
  • קלמר: נכון שאפשר לזרוק את כל הציוד בתיק ולשלוף אותו משם, אבל אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר על פשפוש בתחתית התיק וחיפוש אחרי עט נעלם, כדאי לכם לקנות קלמר בו תשמרו את כל הציוד במקום אחד מסודר ונגיש.
  • כרטיסיות: אין סטודנט שלא צריך כרטיסיות. הן יעילות מאוד בלמידה ועוזרות בשינון של מידע כמו עובדות, תאריכים, מונחים או אנשים חשובים. אפשר לקנות אותן במגוון צבעים כדי לייצג נושאים שונים ולהתחיל לשנן לבד או עם חברים.
  • תיקיות, קלסרים ומחברות: את כל החומר הלימודי מהשנה הראשונה תרצו לשמור בצורה מסודרת ונוחה לשימוש כך שבתקופת המבחנים כל החומר יהיה זמין לכם. הדרך הנוחה ביותר למי שכותב הערות וסיכומים בכתב יד היא להחזיק סט של מחברות וקלסרים על פי נושאי  הלימוד ולשמור בהם את כל החומר הלימודי הכתוב.
  • פתקיות דביקות: יש כאלה שטוענים שפתקיות דביקות הן ההמצאה של המאה ואנחנו לא מתווכחים עם זה. הן נוחות במיוחד לרשימת מטלות יומית, סידור תהליכי חשיבה מורכבים וכתיבה מהירה של דברים שלא תרצו לשכוח אחר כך.

כמובן שלרשימה הזאת ניתן להוסיף עוד מוצרים כמו שדכנים, מהדקי נייר, יומן שנתי וגם ציוד טכני יותר כמו מחשב, מדפסת, התקן זיכרון נייד וכדומה. אבל אם אתם מחפשים רשימה כללית של מה צריך לקנות לאוניברסיטה, הרשימה הזאת תוכל להוות התחלה טובה לרכישת ציוד ללימודים במכללה או באוניברסיטה.

 

את כל הציוד הדרוש לכם ללימודים תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת בחנויות רשת חנן מכשירי כתיבה. רשת חנן היא אחת הרשתות המובילות בארץ בתחום מכשירי כתיבה וציוד משרדי עם ניסיון רב שנים ומחויבות לשירות מקצועי, אמין ומהיר. 

לצפייה במבחר ענק של מוצרים לבית הספר, לאוניברסיטה ולמשרד הכנסו לקישור הבא ובחרו את כל הציוד שאתם צריכים במקום אחד.