רשימת ציוד לכיתה א

רשימת ציוד לכיתה א

קבלו רשימת ציוד לכיתה א

עוד מאמצע המאה הקודמת אנו בחנן מכשירי כתיבה מלווים הורים וילדים נרגשים, העושים את צעדיהם הראשונים אל תוך מערכת החינוך הישראלית לגווניה. אין ספק שמדובר במאורע מרגש עבור הילד, האומר שלום לגן ופוסע אל הכיתה ואל שיעורי העברית, החשבון, הטבע ועוד. גם עבור ההורים מדובר באירוע מעורר התרגשות, שמביא עימו גם את הצורך להתארגן על הציוד הדרוש. בדיוק למען מטרה זו אנו מציעים מגוון רחב של אביזרים וציוד לכיתה א, המוצע במחירים נוחים במיוחד ועם אפשרות הזמנה לכל כתובת מבוקשת.

 

כמה דברים שכדאי לדעת על ציוד לכיתה א'

במיוחד אם זהו הילד הראשון שלכם שצריך דברים לכיתה א ייתכן שאתם קצת כוססים ציפורניים בדאגה ולא בטוחים מה צריך לכיתה א. אם כן, הרשו לנו להרגיע אתכם. ראשית, במרבית המקרים המורות שולחות רשימת ציוד לכיתה א במייל או בווטסאפ כיתתי, כך שאתם לא צריכים להמציא את הגלגל. שנית, באתרים רבים ברשת תמצאו רשימות של ציוד לבית ספר כיתה א ופשוט לקנות את האביזרים הרשומים בהן. מעבר לכך, אחרי שיש לכם רשימת קניות לכיתה א כדאי למצוא מקור אמין המתמחה בתחום, עדיף חנות כמונו המציעה היצע עשיר של ציוד ומוצרים, אשר תהווה כתובת אחת לכל מה שצריך – וכמובן עדיף במחירים נוחים. ועכשיו, כדי שתהיו הכי רגועים שאפשר, הנה רשימת ציוד לבית ספר כיתה א שערכנו עבורכם.

 

אז מה צריך לכיתה א

קודם כל, מה שהילד שלכם יצטרך הוא ציוד לכתיבה שאת כולו תוכלו למצוא אצלנו. אנו ממליצים לקנות מחברות לכיתה א הכוללות מחברות משובצות לשיעורי החשבון וגם מחברת שורות כיתה א לשיעורי העברית. מחברת כיתה א שורות או חשבון היא של 40 דפים ואנו ממליצים לקנות חבילות של מספר יחידות. בנוסף, כדאי לקנות לילד גם דפי A4 כפי שאתם קונים להדפסות במחשב, וזאת לצרכי יצירה וציורים. באותו הקשר, כדאי להזמין גם כמה תיקיות עם גומיה שמהדקת אותן, בהן הילד יוכל לשמור יצירות ועבודות שהכין בשיעורים השונים.

עוד ציוד בסיסי לכתיבה הינם קופסת עפרונות רגילים, עפרונות צבעוניים, מחדד ומחק, נייר דבק, חבילה של טושים, מרקרים, קלמר שבו יוחזקו כלי הכתיבה, וכן מספריים בטיחותיות וסטיק דבק לשימוש ביצירות. דרך אגב, במחלקת המזוודות והתיקים שלנו תוכלו למצוא גם תיקי גב קלים שמתאימים לכיתה א'. מלבד זאת, לצרכי יצירה תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון מוצרים שישדרגו את הפעילויות ויתמכו בהן, למשל צבעי פסטל שמן, סט לורדים, חבילות פלסטלינה, בצק זוהר ועוד. ולבסוף, אל תשכחו כמובן לקנות עבור ילדכם את הציוד שילווה אותו לאורך היום, כולל בקבוק למים, קופסת אוכל ומגבונים. 

 

להזמנת מכשירי כתיבה דרך האתר שלנו לחצו כאן

 

קנייה חכמה של מוצרים לכיתה א'

אחרי שהבנתם מה כוללת רשימת הציוד הבסיסית לכיתה א', הנה שני טיפים שיעזרו לכם לבצע קניה חכמה. ראשית, לא כדאי לדחות את הרכישה עד לרגע האחרון, ובוודאי אם אתם מתכוונים לעשות זאת בחנות פיזית. לא פעם, בימים האחרונים לחופש החנויות עמוסות בהורים שחיכו לדקה התשעים, התורים ארוכים והמלאי מתדלדל. אז הקפידו לדאוג לציוד כמה שבועות לפני הכניסה לכיתה '. שנית, יש יתרון בביצוע ההזמנה אונליין שכן אתם יכולים לשבת בנוחות בביתכם, להכין את "עגלת הקניות" שלכם ולדעת שכל פריט שאתם מזמינים אכן קיים במלאי. כך, בתוך דקות ספורות כבר תסיימו עם המשימה.