עבודות יצירה למבוגרים

עבודות יצירה למבוגרים

מגוון רעיונות יצירה למבוגרים

מבוגרים רבים מוצאים הנאה, רוגע ונחמה בעבודות יצירה שונות, המעניקות פעילות מפרה לשעות הפנאי לבד או בקבוצה. באתר של רשת חנן מכשירי כתיבה תהנו ממבחר איכותי ומגוון של ציוד איכותי עבור פעילות יצירה למבוגרים, אותו תוכלו להזמין אונליין עבור מחיר כדאי לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 

מגוון רעיונות יצירה למבוגרים

מבקשים לעשות משהו יצירתי בזמנכם הפנוי? בימינו יש שפע של עבודות יצירה בבית למבוגרים המתאימות לכל אדם, בכל תחום עניין, רמת כישרון ויכולת. לפניכם כמה דוגמאות עבור רעיונות יצירה למבוגרים מהם כל אחד יכולת למצוא תחומי יצירות למבוגרים שמתאימים לו. 

 

אוסף של כרטיסי ברכה

לאורך השנה יש אינספור מצבים בהם אנו מבקשים לשלוח כרטיס ברכה, בין אם לשנה חדשה, יום הולדת, ליולדת מאושרת, ליום נישואין, קידום בעבודה ועוד. אז למה שלא תנצלו את זמנכם הפנוי ליצירת אוסף ייחודי של כרטיסי ברכה פרי ידכם?

לשם כך עליכם להצטייד בניירות עבים איכותיים, מספריים, סכין יפנית, דבק, צבעי אקריל או מים, צבעי לורד ושלל אלמנטים נוספים כמו מדבקות, ניירות צבעונים, מגזינים, תמונות מודפסות ועוד. כעת הכינו כיד הדמיון הטובה עליכם עבודות קולאז' מיוחדות המשלבות עבודה של גזירה, הדבקות, צביעה וכתיבה נאה של ציטוטים.

 

להתחיל לצייר בבית

בכדי לצייר לא חייבים ידע וכישרון מדהים. בפועל כל אחד יכול למצוא את שיטת הציור שנעימה וקלה לו, בין אם מדובר באיורים בטוש, עפרון או לורד, ציורים השמים דגש על משטחי צבע ועוד.

למשל תוכלו להתחיל את העניין שלכם בתחום עם דפי צביעה למבוגרים, אותם אפשר למלא בעפרונות צבעוניים, טושים או צבעי מים, ותזכו לתוצאות מרהיבות. על אותו עיקרון ניתן להדפיס תמונות שלכם בשחור לבן ופשוט לצבוע אותן. כמו כן תוכלו פשוט לקחת בלוק רישום ולהתחיל לשרבט להנאתכם עם לורדים או עפרונות צבעוניים.

ומי שמרגיש בשל, יכול לעבור לצייר בצבעי מים, אקריל או שמן על גבי גיליונות נייר מתאימים או בדי קנבס קטנים. הציור יוכל להיות חופשי או עם טכניקות שונות שניתן ללמוד אותן בימינו גם דרך האינטרנט. כך, על ידי ניסוי וטעייה תגלו מהר מאוד שאתם יכולים לצייר עבודות יפות ומספקות.

 

ליצור בתלת ממד 

מי שפחות מתחבר למשטח דו ממד של הציור, יכול לעבוד עם הידיים בתלת ממד. עבודות יצירה אלו יכולות להיות משלל חומרים וטכניקות. למשל ניתן להתחיל לפסל בחמר או בדאס, ללמוד ליצור עבודות מרשימות במיוחד באמצעות עיסת נייר או תחבושות גבס, וכמו כן ניתן להתנסות בהדבקה של לוחות עץ קטנים בעזרת דבק טוב ליצירת מגוון פריטים שונים כמו קופסאות, מגרות, כוורות ועוד.

 

מבחר עשיר של ציוד יצירה 

באתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר ואיכותי של חומרים וציוד המתאים עבור עבודות יצירה למבוגרים:

  • בלוקי ציור ורישום במשקלים ומידות שונות, מתאימים לציור בכל סוג של צבע וטכניקה.  זאת לצד בדי קנבס מתוחים איטלקיים במידות שונות, וכן קרטוני ביצוע, בלוק סקטצ', בלוק אקוורל ועוד.
  • מספריים ארגונומיות בגדלים שונים, יעילות ונוחות במיוחד, עם דגמים גם לשמאליים, מספרי זיג זג ועוד.
  • דבק סטיק, דבק פלסטי לבן, דבק נוזלי לכל מטרה, דבק BLU TACK,  סרטי מסקינטייפ בגדלים שונים, דבק דו צדדי, דבק סופר גלו ג'ל, דבק מגע שקוף, סרט דבק צבעוני דמוי בד, אקדח דבק חם, דבק סיליקון שקוף, דף או סרט מגנט דביק, דבק לבד וטקסטיל. 
  • טושי לורד דקים בגוונים ובגדלים שונים, לרודים דקים עם ראש מברשת, לורדים דו צדדיים, לורדים עבים של COLORINO, לורדים צבעים מטאליים, ולורדים זיגזג עבים.
  • צבעי עיפרון איכותיים בכמויות שונות של NORIS STEADTLER ושל COLORINO, וכן עפרונות אקוורל צבעוניים עם מברשת.
  • צבעי פסטל שמן בגדלים שונים של  COLORINO, טאלנס או אומגה, מגוון צבעי אקריליק ושמן, צבעי מים איכותיים בגוונים שונים של Steadtler Noris, צבעי קריון של COLORINO, צבעי טקסטיל, צבעי זכוכית ופורצלן ועוד.
  • משטחי חיתוך בגדלים שונים, סכינים יפניות רחבות, סכין יפני מגנטי עם להב קרמי, סכין יפני צר, ועוד.
  • חמר טבעי טרקוטה או לבן, דאס חום או לבן במשקלים שונים, ותחבושות גבס.
  • סטים של מכחולים מסוגים שונים המתאימים לצבעי אקריל, מים ושמן, ופלטות לצבעים.
  • לוחות סול, לוחות קאפה, לוח מפל, ניירות קרפ צבעוניים, ניירות פרגמנט ועוד.

 

להזמנת חומרים וציוד לעבודות יצירה למבוגרים ישירות דרך האתר של רשת חנן כלי כתיבה לחצו כאן.