מוצרים לסטודנטים

מוצרים לסטודנטים

רשימה של ציוד לסטודנט

בשעה טובה אתם עומדים להפוך לסטודנטים מן המניין  במכללה או באוניברסיטה. עבור התחלה חדשה זו תצטרכו ציוד ומוצרים שונים אותם תוכלו להזמין ישירות דרך האתר המוביל של רשת חנן כלי כתיבה. הציוד מתחיל בעטים ומחברות ומסתיים במדפסת ושולחן כתיבה.

 

אז מה סטודנט צריך?

רוצים לדעת איזה ציוד לסטודנט נדרש לשנת לימוד אקדמית? לפניכם רשימה של מרבית המוצרים לסטודנטים נדרשים:

  • תיק סטודנט - כל ציוד לימודי לסטודנט תצטרכו להכניס לתיק מתאים, שיוכל להיות תיק גב או צד איכותי, עם חלוקה חכמה ונוחה של תאים ועם סגירה בטוחה. כמו כן, אם אתם הולכים ללימודים עם מחשב חשוב לבחור בתיק ייעודי עבורו. בנוסף חשוב לבדוק שבחרתם בתיק נוח לסחיבה וכמובן כדאי גם לתת את הדעת להיותו תיק איכותי ועמיד שיש לו חזות אטרקטיבית.
  • מדפסת - נכון שבמרבית המוסדות יש מדפסות אבל אנו ממליצים שתהייה לכם אחת משלכם בבית, המוצעת כיום במחירים נוחים ורכישתה יכולה לחסוך לכם הרבה טרחה, זמן וכסף, ולשפר את יעילות ונוחות הלימודים שלכם.
  • שולחן כתיבה - דאגו שיהיה לכם שולחן כתיבה איכותי, יציב, נוח ויעיל, שיוכל להכיל את כל הציוד שלכם ושיתאים לכיסא ולגובה שלכם. חשוב שיהיה מתחתיו מקום נוח לרגליים, מספיק מקום על גבי המשטח שלו למחשב, כתיבה ופריטים נוספים, מקום ייעודי למקלדת וכדומה.
  • כיסא טוב - מכיוון שאתם הולכים לשבת הרבה מאוד שעות, כדאי שתשקיעו בכיסא איכותי, אורתופדי וארגונומי, המספק לכם תמיכה טובה, ריפוד משובח ונושם, ושלל אפשרויות כוונון.
  • ציוד משרדי - ציוד משרדי לסטודנטים מורכב ממגוון רחב של מוצרים שמשתנים בסוג ובכמות שלהם מתלמיד אחד למשנהו, בהתאם לדרישות החוג והעדפות אישיות. בין היתר ציוד משרדי כולל סוגים שונים של עפרונות, עטים, מרקרים, טושים, סרגלים, מחדדים, מדבקות, דבק, מחברות , דפי מדפסת, דפי שורה, קלסרים, דפדפת, קלמרים, חוצצים, מחקים ועוד.
  • ציוד היקפי - לצד מחשב נייח ונייד כדאי שיהיה לכם גם עכבר נוח ואיכותי, פד לעכבר, דיסק און קי להורדת תכני לימוד, אוזניות להקשבה להרצאות, מנורת שולחן נוחה וקטנה, ומקלדת אלחוטית. 
  • ציוד נוסף - מלבד ציוד בסיס לא אחת כדאי להשקיע בפריטים שונים שעושים את כל ההבדל. ציוד זה יכול להיות למשל לוח מחיק לחישוב וכתיבת רעיונות שונים, או לוח שעם או לוח מגנטי לתליית תזכורות שונות. כמו כן כדאי שיהיה לכם שעון מעורר הכי פשוט שיש שעבוד על סוללות, שיבטיח גם אם יש הפסקת חשמל או לטלפון שלכם נגמרה הטעינה, שיהיה מה שיעיר אתכם בבוקר.
  • ציוד מיוחד - מעבר למוצרים לסטודנטים שכולם צריכים, יש גם ציוד המשתנה בין חוג אחד לשני. למשל לחוג לסטטיסטיקה יהיה צורך במחשבון מדעי מתקדם, בעוד שלחוג אומנות יהיה צורך בשפע של ציוד יצירה הכולל צבעים, מכחולים ודפים, ואילו ללימודי גרפיקה יהיה צורך בהרבה סוגי ניירות, סרגלים, עטים מקצועיים ומוצרי חיתוך.

 

בשורה התחתונה

כפי שניתן לראות ציוד לסטודנטים כולל מגוון גדול של מוצרים שונים. אם אתם מוגבלים בתקציב או במקום כדאי שתשבו רגע ותכינו לעצמכם רשימה מסודרת של הציוד שאתם ממש חייבים לתחילת שנת הלימודים. הציוד משתנה בהתאם לרשימת הקורסים והשיעורים שלכם וציוד מיוחד שנדרש עבורם.

 

להזמנת ציוד לימודי לסטודנטים ישירות דרך האתר של רשת חנן כלי כתיבה לחצו כאן