איך לעצב לוח שעם

איך לעצב לוח שעם

איך לעצב לוח שעם?

אתם מתקשים לזכור מה הדבר הבא שצריך לעשות? כל הזמן נעלמים לכם פתקים? כדאי לכם לקנות לוח שעם איכותי כפי שמציעים לכם באתר של רשת חנן כלי כתיבה, עם מגוון דגמים של לוחות במידות שונות, עם מסגרת עץ או בלי מסגרת, ועוד.

מבקשים שיהיה לכם לוח שעם מקושט? רוצים רעיונות לעיצוב לוח שעם? באתר שלנו תיהנו גם ממגוון ציוד וחומרי יצירה מתאימים עבור עיצוב לוח שעם. כמו כן לפניכם מספר רעיונות פשוטים ליישום לעיצוב אישי של לוחות שעם.

 

מי צריך לוח שעם?

לוח שעם הינו מוצר וותיק שעדיין מאוד רלוונטי לקהל מגוון של אנשים בכל גיל. למשל הוא יכול לשמש כפתרון למידע ופתקים במשרד, ללוח הודעות שימושי בבית, ללוח במטבח עבור מתכונים, בחדר ילדים לתליית ציורים ומערכת שיעורים, ועוד. בנוסף בלוחות שעם נעשה שימוש במוסדות חינוך, גנים ובתי ספר עבור תלייה של דפים והודעות בכיתה, מסדרונות וחדר מורים. לוחות שעם מספקים מענה לעוד מגוון צרכים וקהלים בין אם במרפאות, חנויות, בתי עסק ועוד.

יחד עם זאת, לא אחת המראה הפשוט של הלוח מעלה רצון להפכו ליותר מקושט וייחודי. למרבה המזל יש הרבה רעיונות לקישוט לוח שעם שכמה דוגמאות מהם יוצגו להלן.

 

איך להכין לוח שעם מעוצב?

 מבקשים לדעת איך להכין לוח שעם מעוצב עשה זאת בעצמך? לפניכם כמה דוגמאות בנושא:

  • מסגרת מעץ - אם אתם רוצים להעניק ללוח שעם חזות יותר מרשימה אתם יכולים להרכיב עליו מסגרת עץ יפה של תמונה ולצבוע אותה בכל צבע מועדף. כמו כן תוכלו לעטר לוח שעם עם מסגרת בשלל דרכים שונות, למשל על ידי צביעת המסגרת, שימוש בדבק נוצץ, הדבקת פייטים ועוד.
  • לוח שעם כתמונה - לוח שעם יכול גם לשמש כיצירה בפני עצמה עם מצע נוח ליצירת קולאז' של תמונות בני משפחה וחברים. כל שנדרש עבור עיצוב לוח שעם עם תמונות זה הרבה דמיון, זמן פנוי, נעצים קטנים ויפים, וכמובן תמונות שאתם רוצים לשים על הלוח.
  • לוח צבעוני - אם אתם רוצים ליצור ללוח שעם עם רקע שונה מצבעו הטבעי שיתאים לגווני החדר בו הוא ניצב ויעניק לו חזות עכשווית, תוכלו בהחלט לצבוע את הלוח בצבעים שונים כמו ספריי, גואש או אקריל. הצבעים יכולים להיות בכל גוון מבוקש בין אם שחור, סגול, כסף, ירוק, צהוב, ורוד ועוד. 
  • מעוצב בלי נעצים - אם אינכם רוצים לעשות שימוש בנעצים לתליית מודעות בלוח השעם, תוכלו לקחת חוטי שמשון חזקים, להציבם בפסים לאורך הלוח ולחברם עם נעצים או מסמרים קטנים למסגרת או לצד האחורי של הלוח באופן שישמור עליהם מתוחים. כעת שימו על החוטים אטבים יפים שאתם אוהבים ויש לכם לוח מודעות מקורי משעם ללא צורך בנעצים.
  • ארגון וסדר - מי שחשוב לו ארגון וסדר יכול ליצור לוח שעם מעוצב עם פסי בריסטול עבים שנעוצים בו ויוצרים צורה של טבלה או משבתות, כשכל משבצת מיועדת לסוג אחר של תכנים. כמו כן, מי שרוצה יכול להוסיף על בריסטול כותרת לכל קטגוריה.
  • עט, דפים ונעצים - אף פעם אין לכם בזמינות ליד לוח השעם עט, דפים ונעצים? תוכלו לפתור בעיה זו על ידי הכנה של תא מקרטון ביצוע לדפים, אותו תחברו לצידי הלוח. את העט תתלו עם חוט ונעץ לקצה אחר של מסגרת הלוח, ועל פינה של משטח לוח השעם עצמו השאירו אזור מוגדר לנעצים 

 

להזמנת לוחות שעם וכל ציוד נדרש עבורם ישירות דרך האתר שלך רשת חנן כלי כתיבה לחצו כאן